Ninh Binh - Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Sander - WaarBenJij.nu Ninh Binh - Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Sander - WaarBenJij.nu

Ninh Binh - Hue

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

06 December 2010 | Vietnam, Hué

Op dit moment zitten we in de trein naar Hue. Nog een uurtje te gaan als we volgens schema om kwart voor elf smorgens aankomen (maar niemand hier weet waar we eigenlijk zijn)
We hebben dan een reis van 13 uren (ongeveer 600 km) achter de rug. Perfect geslapen ondanks slechte bedden met dunne matrassen en vaak gebruikte dekens. Het is goed te doen, maar ik kijk wel uit naar een douche.
Gisteren zijn we in Ninh Binh geweest. We hebben een tour gedaan met meer rotsen, tempels en grotten, nu per fiets en peddelboot. Meer van hetzelfde.

Nu we aangekomen zijn in Hue hebben we inmiddels de Hue Imperial City (unesco) bezocht. Dit is een keizer citadel die grotendeels verwoest is door de oorlog. Vond ik niet zo, dus was blij dat we na een uurtje alweer vertrokken waren :) Oow ja en morgen verder reizen want hier is het voor de rest 3x niks!!!

Laterss!

• 06 December 2010 - 12:21

Bernice:

Hey Sander, alles goed?

Ik heb net al je foto's bekeken. Het ziet er goed. Ik hoef niet te vragen of jullie het naar jullie zin hebben. Je bent ook weer gaan kayakken; leuk hoor!! Geniet van het weer, want Nederland was laatst behoorlijk winters.

Veel prezier nog en groeten aan Rodney.

Bernice

• 07 December 2010 - 13:44

Richard:

Ziet er allemaal weer mooi uit!

Veel plezier en ik w8 het volgende verslag in spanning af.

PS. Ook een tip van mij:

Als je met je 3-3-3 biertje op straat loop, zeg dan tegen een willekeurig iemand: "Bn có mt ass tt p"

Kan je lachen!!!!