Afsluiting - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sander - WaarBenJij.nu Afsluiting - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sander - WaarBenJij.nu

Afsluiting

Door: Iskanderopreis

Blijf op de hoogte en volg Sander

03 Juni 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor het lezen van dit blog en jullie reacties. We vinden dit leuk en kijken hier altijd naar uit. We gaan er een mooi reisalbum van maken.

De roadtrip zit er al weer op. Morgen vliegen we terug en komen dan donderdagmiddag aan in Schiphol. Zal wel wennen zijn trouwens dat de vluchtstrook v/d snelweg weer altijd rechts zit. Deze zit hier weleens links namelijk, en de benzinepomp bevindt zich dan in het midden van de snelweg.
En straks krijg je weer een file op de A2 in plaats van een file op de Interstate bij Port St. Lucie. Sorry hoor, maar dit klinkt gewoon nu nog echt niet :-(

In onze vakantie hebben we in korte tijd héél veel mooie dingen gezien. En dát was echt super genieten en zal ons zeker bijblijven. Al met al een mooie vakantie!!

Hopelijk tot snel!

Gr Sander

• 03 Juni 2015 - 09:32

Maikel:

Een goede veilige reis terug, op naar het goedkope bier en anekdotes van jullie kant ;-)

• 03 Juni 2015 - 12:47

Reeeeee:

Nice trip yanks!

Zaterdag CL finale kijken?

• 03 Juni 2015 - 20:35

Ronald:

Tot morgen en goede vlucht!

• 03 Juni 2015 - 20:44

Rodney:

Ha Sander en Chris, bedankt voor jullie Amerika-blog! Weer heel erg leuk opgeschreven door Sander.
    Goede vlucht en ik ben benieuwd naar al jullie (sterke?) vakantieverhalen.