Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sander - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sander - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Sander

27 April 2013 | Thailand, Bangkok

Na een lange reis kwamen we gistermorgen 7 uur lokale tijd (middernacht in Nederland) aan op het vliegveld van Bangkok.
We hadden er toen zo'n 18 reisuren op zitten (met 1 overstap in Helsinki) en daarbij nauwelijks geslapen.

Versleten als we waren stapten we de taxi in op weg naar ons hotel, maar door de file duurde een ritje van 25 minuten nu toch ineens zo'n 1 uur en een kwartier...en dat is toch lang als je jezelf al op het terras met een ontbijtje zag zitten!!!

Door de vermoeidheid hebben we uiteindelijk besloten om van de planning af te wijken en van dag 1 een rustdag te maken, wat eigenlijk helemaal niet slecht uitkwam met een graadje of 35 en volle zon!!!!
Vandaag hebben we stevige stappers aangedaan (Rodney noemt zijn pas aangeschafte schoenen liever 'Jezus Air' sandalen :-)) en mede door zijn duidelijk overgebrachte enthousiasme en tevredenheid hierover besloot ik om deze ook te kopen aan het einde v/d dag) aangetrokken voor een bezoek aan Wat Po.
Hier zijn we beiden al eerder geweest maar door de erg indrukwekkende (en grote) Boedha's en tempels is dit voor ons toch een must om te bezoeken.
Ook zijn we nog in Chinatown geweest, met veel bedrijvigheid op de verschillende marktjes.

Morgenochtend gaat om half 5 de wekker voor ons al en zullen dan naar Phnom Penh in Cambodja vliegen, waar we onder andere uitkijken naar een bezoek aan de Kiling Fieds.

Vanavond eerst ff een drankje doen in Silom (uitgaansdistrict) voordat we de koffer voor het eerst dicht doen op weg naar de volgende bestemming...

• 28 April 2013 - 09:30

Teun:

Beto,

Ik ga je eerst blij maken met onderstaande voetbaluitslagen:
    Wigan - Spurs: 2-2
    Newcastle - Liverpool: 0-6
    Nac - Ajax: 0-2
    Ik snap wel, dat je niet kon slapen in het vliegtuig, je ligt toch wakker van bovenstaande
    wedstrijden en dan vooral wat ZOU de uitslag van deze wedstrijden worden. Ha ha ha.

Een graadje of 35.... klinkt goed.....

Lekkere naam, voor een vliegveld: Bang(e) Kok. Ik zou daar geen broodje nemen als ik jullie
    was.

Heel veel plezier in Zuid Oost Azie!!!!

gr. Teun

• 01 Mei 2013 - 12:22

Sandra:

Comfort gaat voor mode...